Dettan

Dettan
På äventyr med Dettan

onsdag 25 maj 2011

Storfrämmande

Idag var Anna till Norrköping för hörselkontroll av Noelle. Allt var bra och de kom hit efteråt. Det var första besöket här, så det kändes lite extra. Barbro och jag hade bestämt sedan tidigare att umgås under dagen, så hon kom också till lunchen. Vi bjöd på gulasch och pasta. Tanken var ris, men när jag skulle sätta på riset, så var det slut. Ibland glömmer vi skriva upp när något tar slut i skåpen och då står man där med lång näsa.

Noelle sov i sin barnbilstol, som man kunde vagga henne i. Vi följde blöjbyte och amning. Mormor fick förstås hålla den lilla och det fotograferades en del.

Efter lunchen for Anna hemåt med knytet och Barbro och jag gick till Åbackarna och tittade på Rhododendron i blom. Vi tog också en avstickare in till Färgargården för en kopp kaffe.


Sen gick Barbro och jag åt var sitt håll. Vi trodde vi skulle bli blöta, för himlen blev mörk, men vi kom hem utan regn. Däremot blev vi rätt genomblåsta. Väl hemma har jag suttit och pysslat med foton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar