Dettan

Dettan
På äventyr med Dettan

torsdag 24 mars 2011

Lugn torsdag

Idag har det varit en lugn dag här hemma. Jag har lyssnat på en bra bok " Det varsamma bruket av komplimanger" av Alexander McCall Smith. Jag tycker han skriver väldigt bra. När sen Rachel Mohlin läser, så blir boken ännu bättre.
Den har en föregångare i boken "Rätt inställning till regn".Har du inte läst eller lyssnat på boken/böckerna, så vill jag uppmana dig att göra det. Jag tycker det finns mycket att njuta av i boken, men det föds också många etiska funderingar, väl värda att "fnura" runt.

Tog några bilder för Torsdagstema - väder var som helst, idag. Här är ett foto som jag inte publicerat tidigare. Blandat soligt och lite mer moln, +9 grader men kallt i vinden.


I kväll har jag tittat på antikrundan, innan det var dags att sätta sig med det här inlägget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar