Dettan

Dettan
På äventyr med Dettan

måndag 24 januari 2011

Spårvagn till Kneippen


Min sjukgymnast Eva har flyttat hem sin mottagning till Kneippen, så idag tog jag spårvagn till vägträffen och gick sen stavgång till henne. Fick akupunktur, ultraljud och en del manipulationer, så nu känns det bättre. Sen var det åter färd med spårvagnen till Drottninggatan och så en promenad hem. Det var länge sen jag åkte spårvagn, så jag var lite bortkommen med betalningsautomaten. Men en trevlig tonåring hjälpte mig.

2 kommentarer:

  1. Spårvagn ser trevligt ut. Här i Stockholm har vi också en spårvagnslinje, jag har inte åkt den ännu. När jag var liten och bodde på Kungsholmen i Stockholm hade vi spårvagnar i stan. Något jag särskilt minns var när Luciatåget åkte med spårvagnen, det var mysigt.

    SvaraRadera
  2. Precis när jag skulle ta körkort så flyttade jag till Norrköping för att gå djurvårdarlinjen. Det var INTE kul med spårvagnar och alla tusentals rondeller då. Såna hade vi inte i Skellefteå...
    :-)

    sv: Maten blev väldans god :-)
    Svtplay (och andra internettv-sajter) är vår enda chans att se svensk tv här nere, så det är superbra att det finns :-)

    SvaraRadera